پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3559
-
الف
+

تصویربرداری سریال «سرحال» در شهرک سینمایی به پایان می رسد

سریال «سرحال» روزهای پایانی تصویربرداری خود را در شهرک سینمایی سپری می‌کند.

سریال «سرحال» روزهای پایانی تصویربرداری خود را در شهرک سینمایی سپری می‌کند.

به گزارش آی فیلم و به نقل از روابط عمومی مجموعه، سریال «سرحال»در مراحل انتهایی است و به زودی تصویربرداری این کار به انتها می رسد.

سیدمحمد هادی ایازی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت و ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر و معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی وزارت ارشاد با همراهی جمعی از مدیران و کارشناسان وزارت بهداشت از روند ساخت پروژه سریال «سرحال» به تهیه‌کنندگی امیررضا کاوه بازدید کردند.
در این دیدار، جمعی از مدیران و کارشناسان وزارت بهداشت و همچنین مدیران شبکه نسیم وی را همراهی کردند و در گفت‌وگو با عوامل پروژه نکاتی را در خصوص روند تولید این برنامه و محتوای آموزشی، بهداشتی برنامه «سرحال» مطرح کردند.

سریال «سرحال» به تهیه‌کنندگی امیر رضا کاوه با اجرای بهرام عظیمی در ١٠٠ قسمت ٣٠ دقیقه‌ای به سفارش معاونت اجتماعی وزارت بهداشت از ٢٥ فروردین‌ماه، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ٢٠ از شبکه نسیم در حال پخش است.
سایر عوامل پروژه تلویزیونی «سرحال» عبارتند از: تهیه کننده و مجری طرح (امیررضا کاوه)، مباشر تهیه‌کننده (امیر سیامک قطبی)، با هنرمندی بهرام عظیمی، کارگردان هنری (احمد اطراقچی)، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز (میثم بیدقی)، منشی صحنه (مهتاب شهرابی)، مدیر صحنه (سامان بیدقی)، طراح و سرپرست فیلمنامه (احمد اطراقچی).

غ.ن / ص.گ

نظر شما
ارسال نظر